TEN THINGS

          2010-07-04 @ 18:49:06

1. Den finaste hundrasen enligt mig är dalmatiner.

2. Mina största fobier är mörker och insekter.

3. Min favoritskådespelare är Isla Fisher.

4. Jag är livrädd för tång i havet.

5. Jag är brunhårig.

6. Jag har tagit studenten.

7. Några av mina största passioner är nagellack och skor.

8. Jag kan knappt vänta tills jag får barn så jag kan inreda deras rum.

9. Min mobil är med mig överallt.

10. Personen jag beundrar mest i mitt liv är min mamma.

Kommentarer
Postat av: mum

Men åh så gullig du är!! lilla mig? en gammal hagga? hahaha love you <3

2010-07-05 @ 19:59:57
URL: http://evamum.blogg.se/

Tro inte ens att er kommentar kommer fram om;
Ni skriver taskiga eller onödiga kommentarer
eller skickar reklam!

Ditt namn?
Remember me?

Din mail? (Ingen kommer se den, förutom jag då)

Har du också en blogg?

Och vad hade du på hjärtat?

Trackback