blommor vs. disney?

          2010-02-08 @ 20:34:14

jag har samlat ihop lite vad jag vill se mer av på sommaren
och jag har även klippt ihop en bild med vad jag vill se mindre
av på sommaren! förlåt för dem otroligt dåliga bilderna men sen
jag fick ny data har jag inte haft tillgång till ps, ni får stå ut ett tag!

detta vill jag se mer av i sommar! (hjärtat är en favorit)


blommiga leggings - det är utan tvekan att jag ska
investera i ett par av dessa, otroligt fina till en tråkig
sommarklänning, kan pigga upp vilken outfit som helst!

shorts - jeansshortsen blir aldrig out of fashion

färgglada klänningar - I love! otroligt fint till sommaren

jeansklänning - varför inte hänga jeansjackan inne någon
dag och byta ut den till en fin jeansklänning istället?

+ korallfärgat, ljusrosa, ljust nagellack och kilklackarna


rutiga skjortan - låt din pojkväns skjorta vara denna sommaren
och satsa på mönster och ljusa färger istället!

linnebyxorna - kanske för folk över 30 men peeps, please
leave these pants alone this summer! (därav smileyn)

treggingsen - är så sjukt trött på dessa jeansleggings,
så varför gör vi inte alla en tjänst och låter dem ligga
längst in i garderoben denna sommaren?

disneyobjekt - nae, känns som att vi ska låta mimmi,
musse, kajsa, kalle och alla dessa disney figurer ha
sin egen sommar!

- magtröjorna, mörka färger och flipfloppen


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vill ha vår/sommar nu och ha på sig mer fint, en tjock jackor och massvis med plagg

2010-02-15 @ 16:26:52
URL: http://angelicahl.blogg.se/

Tro inte ens att er kommentar kommer fram om;
Ni skriver taskiga eller onödiga kommentarer
eller skickar reklam!

Ditt namn?
Remember me?

Din mail? (Ingen kommer se den, förutom jag då)

Har du också en blogg?

Och vad hade du på hjärtat?

Trackback