BESTÄLLT

          2010-08-16 @ 13:51:07

Jag bestämde mig för att beställa lite saker till mina naglar för
dem allra sista pengarna jag har. (Ingen tackar nej när man hittar hundralappen
i sin väska) Jag beställde en pensel så jag kan måla mönster och zebra ränder på
naglarna, över 1000 strass stenar att ha på naglarna, klistermärken som man sätter
på naglarna och två glitter burkar som man kan ha som nagellack eller dekoration.

Kan knappt vänta tills det kommer så jag kan börja fixa med mina naglar! ♥


bild lånad härifrån.
Detta ska jag försöka åstadkomma med mitt glitter dust!


Kommentarer

Tro inte ens att er kommentar kommer fram om;
Ni skriver taskiga eller onödiga kommentarer
eller skickar reklam!

Ditt namn?
Remember me?

Din mail? (Ingen kommer se den, förutom jag då)

Har du också en blogg?

Och vad hade du på hjärtat?

Trackback