svårt men ..

          2009-10-29 @ 00:34:45
jag måste förklara min kärlek till min underbara mamma.

varesig du läser detta hemma eller på jobbet vill jag att du
ska läsa igenom det noga ..

ibland så uppskattar
jag inte dem sakerna du gör för mig som jag ska.
t.e.x du färgar min utväxt, ger mig pengar när jag behöver det, kör mig
fram och tillbaka dit jag behöver åka. sen finns det dem småsakerna du
gör, du ger mig råd när jag behöver dem, låter mig kolla på mitt favorit
program fast du egentligen vill kolla på ditt, ja, helt enkelt såna små simpla
saker. och jag måste bara berätta att jag är så himla glad att just jag och
min storasyster fått lyckan att få en sådan underbar mamma som du, som
stöttat oss i med och motvind i hela vårt liv. jag vet inte hur mitt liv hade varit
nu utan dig, för även om du inte kan tro det själv så är det du som har gjort mitt
liv som det är nu, du har gjort det till vad det blivit, och jag är så himla glad för det.

att du går upp mitt i natten för att hämta mig från en fest
att du färgar mitt hår klockan åtta på kvällen för att jag inte ska behöva ha en ful utväxt
att du alltid påminner mig innan du går och lägger dig att du älskar mig
att du dammsugar soffan för att jag nyser av den
att du köper en extra skräckfilm för att jag vill det
att du åker ner till matöppet i mjukis för jag är megasugen på cheeseballs ..

jag är dålig på att förklara min kärlek men
utan min mamma hade jag nog sett ut såhär;


jag älskar dig müm! ♥

Kommentarer
Postat av: Laura

naww :)

2009-10-29 @ 07:14:40
URL: http://fashionportfolio.blogg.se/
Postat av: müm

Men lilla hjärtat mitt..du e bara för go! men vet du? det är ju du & din syster som format mig också..att bli den jag är! om inte ni hade varit dem ni är så hade jag kanske inte varit den mamma jag är. Oj nu blev det rörigt..haha men jag tror du förstår. En sak till..om valet står mellan att du ska sitta på knutpunkten hela natten och glo tills första bussen går hem på morgonen..eller att jag ska behöva gå upp mitt i natten(även om jag ska jobba dagen efter)för att hämta dig..DÅ ÄR VALET GANSKA LÄTT! för mig iallafall..



Och du..när jag ser den bilden på den super ullig gulliga lilla apan..så ångrar jag nästan att jag ställt så mycket! haha jag hade älskat dig precis lika mycket om du sett ut så! Underbart :D

Kramar på min lilla loppa

2009-10-29 @ 17:24:53
URL: http://evamum.blogg.se/

Tro inte ens att er kommentar kommer fram om;
Ni skriver taskiga eller onödiga kommentarer
eller skickar reklam!

Ditt namn?
Remember me?

Din mail? (Ingen kommer se den, förutom jag då)

Har du också en blogg?

Och vad hade du på hjärtat?

Trackback