hiss & diss

          2009-10-05 @ 23:04:30



nya bloggar
det kommer bara fler och fler som man
börjar älska, härligt att få lite läsning om vardagen !♥

sjalar
min syster kom hem med en massa sjalar
som har med afghanistan att göra, eftersom min
boyfriend är därifrån stödjer jag självklart det och köper några!

wii fit
så underbart roligt! sjukt bra
träning också, det känner man verkligen!

blå kajal
I LOVE IT!


sunkisar
killar som har hela överläppen full
med snus och står och ger ett äckligt
leende som att man spanar in dem, usch!

bussarna
dem går riktigt dåligt här ute
på landet, finns ingen som passar riktigt
perfekt till tiden, men det lär man sig leva med!

mitt internet
det har en tendens att stängas av och sättas
på igen efter någon minut, tummen ner för det

Kommentarer

Tro inte ens att er kommentar kommer fram om;
Ni skriver taskiga eller onödiga kommentarer
eller skickar reklam!

Ditt namn?
Remember me?

Din mail? (Ingen kommer se den, förutom jag då)

Har du också en blogg?

Och vad hade du på hjärtat?

Trackback