världens fulaste vana

          2009-11-20 @ 00:28:14
Jag har fått/har? världens fulaste vana ..
när jag har röda veckan, är uttråkad osv.
så bråkar jag med folk, och inte vilka folk
som helst utan det är mest min älskling
som får stå ut med mig då, åh, jag är så dum.

Förlåt älskling! hoppas du står ut med mig ändå!

Älskar dig Payam! ♥
(Ja det är min arm och mitt hår bredvid hehehe)

nu blir det, som jag lovat mig själv i en timme satc boxen!
längtar tills den andra filmen kommer ut, wiho! den och american pie 6
eller vad det är ska beställas direkt då, NIGHTY NIGHT! ♥

Kommentarer

Tro inte ens att er kommentar kommer fram om;
Ni skriver taskiga eller onödiga kommentarer
eller skickar reklam!

Ditt namn?
Remember me?

Din mail? (Ingen kommer se den, förutom jag då)

Har du också en blogg?

Och vad hade du på hjärtat?

Trackback