MISSLYCKAT

          2010-08-15 @ 17:27:48
Efter ett misslyckat försök att få zebra naglar så tog jag
mig an mitt nya nagellack från Isadora! Detta nagellack heter "Bel-Air Blue"
och har en jättefin blå färg! Det finns bara ett minus med detta nagellack och det
är penseln, den är bred och nästan oböjbar vilket gör det svårt att måla tipparna.
Ska försöka få den på bild lite senare så ni kan få se vad jag menar.
Här har ni mina tippar på bild iallafall!




bilderna är klickbara.
Kände att det var lite tråkigt med enbart blått så jag la till lite glitter
på ringfingret som ni kanske ser på sista bilden. Nu blir det middag!

Kommentarer

Tro inte ens att er kommentar kommer fram om;
Ni skriver taskiga eller onödiga kommentarer
eller skickar reklam!

Ditt namn?
Remember me?

Din mail? (Ingen kommer se den, förutom jag då)

Har du också en blogg?

Och vad hade du på hjärtat?

Trackback